Hoe kunnen we u helpen ?

Heb je een specifieke vraag over je online bestelling? Vind uw antwoord in onze veelgestelde vragen.

PAKKET RETOURNEREN

U kunt uw pakket vanuit België of elk ander land in de Europese Unie terugsturen. Het enige wat u hoeft te doen, is het artikel binnen 14 kalenderdagen, op uw eigen kosten, terugsturen via een vervoerder van uw keuze.

In dit geval moet het artikel in de originele schoenendoos, met het ingevulde retourformulier, in de originele verzenddoos worden teruggestuurd naar het retouradres dat op het retourformulier staat.

Zodra we het pakket in ons warenhuis hebben ontvangen (en de nodige controles hebben uitgevoerd - retourzendingen worden alleen geaccepteerd als het artikel niet vuil, beschadigd of gedragen is en als het in de originele verpakking zit), betalen we u terug op dezelfde betaalmiddel die u heeft gebruikt voor uw aankoop.

Artikelen die tijdens promoties of uitverkoop op de website zijn gekocht, kunnen ook worden geretourneerd en terugbetaald.

U kunt op het retourformulier aangeven of u uw geld terug wilt of een tegoedbon. Als je de bestelling gedeeltelijk met een tegoedbon hebt betaald, ontvang je bij een retour automatisch een tegoedbon van dezelfde waarde.

Retourneer het artikel onbeschadigd en ongedragen binnen 14 dagen na levering en we betalen je aankoop terug.

Artikelen die tijdens promoties of uitverkoop zijn gekocht, kunnen ook worden geretourneerd.

Het is momenteel niet mogelijk om online te ruilen. Stuur uw pakket terug en plaats een nieuwe bestelling.

📦 Bestelling

Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst via info@pronti.be of via het formulier op de contactpagina.

Nog geen verzendbevestiging ontvangen? Wij kunnen uw bestelling annuleren, zodat u een nieuwe bestelling kunt plaatsen.

Als je al een verzendbevestiging hebt ontvangen is het helaas te laat om je bestelling te wijzigen.

Retourneer je pakket zodra je het hebt ontvangen en plaats een nieuwe bestelling.

Aarzel niet om contact op te nemen met onze support via chat, contactformulier of per e-mail info@pronti.be

U kunt uw pakket vanuit België of elk ander land in de Europese Unie terugsturen. Het enige wat u hoeft te doen, is het artikel binnen 15 kalenderdagen, op uw eigen kosten, terugsturen via een vervoerder van uw keuze.

In dit geval moet het artikel in de originele schoenendoos, met het ingevulde retourformulier, in de originele verzenddoos worden teruggestuurd naar het retouradres dat op het retourformulier staat.

Zodra we het pakket in ons warenhuis hebben ontvangen (en de nodige controles hebben uitgevoerd - retourzendingen worden alleen geaccepteerd als het artikel niet vuil, beschadigd of gedragen is en als het in de originele verpakking zit), betalen we u terug op dezelfde betaalmiddel die u heeft gebruikt voor uw aankoop.

Artikelen die tijdens promoties of uitverkoop op de website zijn gekocht, kunnen ook worden geretourneerd en terugbetaald.

Je hoeft niet. U kunt uw bestelling als bezoeker of met uw klantaccount eenvoudig online afronden. U kunt desgewenst ook eenvoudig een klantaccount aanmaken op het moment van uw aankoop. U kunt profiteren van al onze voordelen.

Stap 1: Zoek naar items

Klik in de navigatiebalk op de categorie van uw keuze: dames, heren, meisjes, jongens

U kunt ook de filters aan de linkerkant gebruiken om uw selectie te verfijnen op basis van verschillende elementen zoals: stijl, merk, maat, kleur en prijs.

Stap 2: Selecteer items

Door op een artikel te klikken, ziet u het artikelblad met de foto's van het product en de beschrijvingselementen van het artikel.

Om het artikel te kopen, kiest u een maat en klikt u vervolgens op "Toevoegen aan winkelmandje". Er wordt een bericht weergegeven dat de toevoeging bevestigt. Met dit bericht kunt u ook uw winkelmandje zien.

Als u uw cursor plaatst en op het mandje bovenaan het scherm klikt, ziet u ook de details van uw mandje.

Stap 3: Bekijk en valideer uw bestelling

Om uw winkelmandje te bekijken, plaatst u uw cursor op het winkelmandje bovenaan de pagina en selecteert u vervolgens "bekijk winkelmandje". Als u direct naar de validatie wilt gaan, selecteert u "validatie van de bestelling".

Voordat u betaalt, kunt u de inhoud van uw winkelmandje wijzigen om:

● Verwijder of voeg een item toe.

● Wijzig het aantal items.

● Voeg eventuele kortingscodes toe.

Stap 4: Rond uw bestelling af

● Als u al een Pronti-account heeft, voert u uw e-mailadres en wachtwoord in. Als u nog geen Pronti-account heeft, vul dan de nodige velden in om er een aan te maken.

● Indien u levering via Bpost wenst, maak dan uw keuze (thuisbezorging, Bpost relaispunt)

● Accepteer de algemene voorwaarden en de privacyverklaring.

● Selecteer de betaalmethode die bij u past.

● Om uw aankoop af te ronden, klikt u op de knop "Nu kopen".

● U wordt naar de betalingspagina geleid. Zodra de betaling is gedaan, wordt u doorgestuurd naar onze site en ziet u de orderbevestiging. U ontvangt deze bevestiging ook per e-mail.

🚚 Levering

Voor verzendingen naar België zijn onze verzendpartners Bpost en GLS.

Bestellingen worden geleverd volgens de levertijden van onze partners. Je kunt je leveringsvoorkeuren rechtstreeks op de websites van de vervoerders kiezen.

Wij leveren onze bestellingen met onze verzendpartners Bpost of GLS.

Uw bestelling wordt binnen 24 uur (werkuren) na ontvangst van de betaling voor uw bestelling verzonden.

Houd dan rekening met 1-2 werkdagen voor de bezorging van uw bestelling.

Zodra je pakket ons distributiecentrum heeft verlaten, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail.

Je krijgt ook een bevestiging van onze verzendpartner dat het pakket is opgehaald.

U ontvangt een tweede e-mail van onze verzendpartner waarin staat dat het pakket is opgehaald met een link om uw levering te volgen.

Leveringen vinden plaats van maandag tot en met vrijdag.

Bestellingen worden geleverd volgens de levertijden van onze partners. Je kunt je leveringsvoorkeuren rechtstreeks op de websites van de vervoerders kiezen.

Bent u niet thuis op het moment van levering? Bpost bezorgt uw pakket volgens uw leveringsvoorkeuren: bij de buren, op een veilige plaats, in een afhaalpunt.

Als je je bezorgvoorkeuren niet hebt ingesteld, zal de postbode proberen je pakket bij je buren of een veilige plek af te leveren. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan wordt je pakket afgeleverd bij een afhaalpunt.

Leveringen naar een adres in België zijn gratis voor alle bestellingen vanaf 29.95 €. Bij een lagere bestelling is de bezorgprijs 7,30 €

De leveringstermijnen voor pakjes naar het buitenland variëren per land.De leveringstermijnen voor Standard-zendingen (bpack World) zijn een indicatie en variëren tussen 2 en 10 werkdagen. Deze termijnen houden geen rekening met de duur van het douaneproces in het land van bestemming.

🔒 Betaling & veiligheid

We bieden verschillende betaalmiddelen aan, allemaal veilig.

• Betaling met debetkaart: Bancontact of Maestro

U kunt ervoor kiezen om te betalen met uw Bancontact-kaart (een kaartlezer is vereist) of via de Bancontact-app.

• Betaling met creditcard: Visa of MasterCard

Als u deze betaalmethode gebruikt, moet u ook de kaartverificatiecode opgeven. Deze code verifieert dat uw kaart niet door onbevoegden wordt gebruikt. Als u ervoor kiest om met een creditcard te betalen, wordt het bedrag direct na uw betalingsbevestiging van uw kaart afgeschreven.

• Betaling via PayPal, Google Pay en Apple Pay

Ongeacht de gekozen betaalwijze kan je pakket pas geleverd worden na ontvangst van betaling.

Of je nu een bedrijf of particulier bent, er wordt altijd een factuur afgedrukt en in je pakket gestopt.
Als je een factuur met btw-nummer wilt, stuur dan een e-mail naar info@pronti.be

Click & collect

1. Kies de optie “afhalen in de winkel”

2. Voltooi de bestelling

3. Bevestiging van de bestelling per e-mail zodra deze klaar is om te worden opgehaald.

4. Om de bestelling in de winkel af te halen, is de bevestigingsmail of factuur vereist.

1. Bestellingen kunnen binnen 24 - 48 uur worden opgehaald. 

2. Controleer voordat je naar de winkel gaat of je de bevestigingsmail of factuur hebt.

Bestellingen worden maximaal 14 kalenderdagen in de winkel bewaard vanaf de datum van je bevestigingsmail.

Na de 14 kalenderdagen wordt de bestelling terugbetaald in overeenstemming met de online verkoopvoorwaarden. U zal een mail ontvangen om de annulering en terugbetaling te bevestigen.

Iedereen die in het bezit is van de bevestIgingsmail of factuur. 

1. Alleen webbestellingen die bij een winkel worden afgeleverd, kunnen gratis worden geretourneerd naar de winkel waar u uw bestelling afgehaald heeft. In geval van thuisbezorging volgen deze, de algemene voorwaarden voor online aankopen met thuisbezorging, en worden ze op uw kosten geretourneerd door een vervoerder naar keuze.

2. Retourneer de bestelling binnen 30 kalenderdagen na ontvangst van het pakket. 

3. Het ticket dat werd afgegeven bij het ophalen van je pakket is essentieel voor het terugsturen van een artikel of je hele bestelling. 

4. De retourzendingen worden alleen aanvaard als het artikel niet vuil, gedragen of beschadigd is. Artikelen die door derden of door uzelf zijn hersteld, voldoen niet aan de voorwaarden voor terugbetaling. Schoenen mogen alleen binnen gepast worden. Het artikel moet in de originele verpakking worden geretourneerd.

 Na een periode van 14 kalenderdagen wordt het bedrag teruggestort via de betaalmethode die voor je bestelling werd gebruikt.

In het geval van een maatruil: dit is mogelijk als de maat beschikbaar is in de voorraad van de winkel. Er is echter geen ruilprocedure voor andere artikelen. We zullen daarom het betaalde bedrag van je bestelling terugbetalen via de betaalmethode die voor je bestelling werd gebruikt in overeenstemming met de algemene voorwaarden voor online verkoop.

Met Click & Collect profiteer je van gratis bezorging toegepast op je online bestelling, met bezorging in de winkel. Als de prijs van het product in de winkel, op het moment van afhalen, lager is dan de online aankoopprijs, betalen we het verschil niet terug, aangezien dit een commerciële actie is die gestart is na uw bestelling. Alleen de referentieprijs op het moment van uw aankoop is geldig.  

Retourneren in de winkel is alleen mogelijk voor bestellingen die in de winkel worden afgeleverd. Alle online bestellingen met thuisbezorging worden binnen 15 kalenderdagen op kosten van de klant geretourneerd via een vervoerder naar keuze. In dit geval moet het artikel worden geretourneerd in de originele schoenendoos, met het retourformulier, in de verzenddoos.

Neem contact met ons op

Heeft u nog vragen? Stuur ons een bericht.


Wij behandelen uw e-mails en verzoeken:
Maandag tot donderdag: 9u tot 16u30
Vrijdag: 9u tot 15u
Zaterdag, zondag en feestdagen: gesloten

GRATIS LEVERING

Gratis levering vanaf 29.95€. Bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd.