Hoe kunnen we u helpen ?

Heb je een specifieke vraag over je online bestelling? Vind je antwoord in onze veelgestelde vragen.

⟲ PAKKET RETOURNEREN

U kunt uw pakket vanuit België of elk ander land in de Europese Unie terugsturen. Het enige wat u hoeft te doen, is het artikel binnen 15 kalenderdagen, op uw eigen kosten, terugsturen via een vervoerder van uw keuze.

In dit geval moet het artikel in de originele schoenendoos, met het ingevulde retourformulier, in de originele verzenddoos worden teruggestuurd naar het retouradres dat op het retourformulier staat. Zodra we het pakket in ons warenhuis hebben ontvangen (en de nodige controles hebben uitgevoerd - retourzendingen worden alleen geaccepteerd als het artikel niet vuil, beschadigd of gedragen is en als het in de originele verpakking zit), betalen we u terug op dezelfde betaalmiddel die u heeft gebruikt voor uw aankoop.

Artikelen die tijdens promoties of uitverkoop op de website zijn gekocht, kunnen ook worden geretourneerd en terugbetaald.

Je krijgt je geld terug via dezelfde methode als waarmee je hebt betaald.
De terugbetaling vindt plaats binnen 48 werkuren na ontvangst van je retourzending, mits je hebt voldaan aan de retourvoorwaarden.
Als je een deel van de bestelling hebt betaald met een voucher of cadeaubon, ontvang je automatisch een voucher van dezelfde waarde bij een retourzending.

U kunt op het retourformulier aangeven of u uw geld terug wilt of een tegoedbon. Als je de bestelling gedeeltelijk met een tegoedbon hebt betaald, ontvang je bij een retour automatisch een tegoedbon van dezelfde waarde.

We betalen je terug binnen 48 werkuren na ontvangst van je pakket.

Het is momenteel niet mogelijk om online te ruilen.
Als je vragen hebt, neem dan contact met ons op via info@pronti.be zodat we je kunnen helpen.

📦 Bestellen

Als je al een verzendbevestiging hebt ontvangen is het helaas te laat om je bestelling te wijzigen.

Stuur je pakket terug zodra je het hebt ontvangen en plaats een nieuwe bestelling.

Aarzel niet om contact op te nemen met ons ondersteuningsteam via chat, contactformulier of e-mail info@pronti.be

U kunt uw pakket vanuit België of elk ander land in de Europese Unie terugsturen. Het enige wat u hoeft te doen, is het artikel binnen 15 kalenderdagen, op uw eigen kosten, terugsturen via een vervoerder van uw keuze.

In dit geval moet het artikel in de originele schoenendoos, met het ingevulde retourformulier, in de originele verzenddoos worden teruggestuurd naar het retouradres dat op het retourformulier staat. Zodra we het pakket in ons warenhuis hebben ontvangen (en de nodige controles hebben uitgevoerd - retourzendingen worden alleen geaccepteerd als het artikel niet vuil, beschadigd of gedragen is en als het in de originele verpakking zit), betalen we u terug op dezelfde betaalmiddel die u heeft gebruikt voor uw aankoop.

Artikelen die tijdens promoties of uitverkoop op de website zijn gekocht, kunnen ook worden geretourneerd en terugbetaald.

Dat hoeft niet. Je kunt je bestelling eenvoudig online afronden als bezoeker of via je klantenaccount.
Als je wilt, kun je ook eenvoudig een klantenaccount aanmaken op het moment van je aankoop. Zo kun je profiteren van al onze voordelen. (bijvoorbeeld als eerste op de hoogte zijn van promoties of wedstrijden)

Stap 1: Zoek naar items

Klik in de navigatiebalk op de categorie van uw keuze: dames, heren, meisjes, jongens

U kunt ook de filters aan de linkerkant gebruiken om uw selectie te verfijnen op basis van verschillende elementen zoals: stijl, merk, maat, kleur en prijs.

Stap 2: Selecteer items

Door op een artikel te klikken, ziet u het artikelblad met de foto's van het product en de beschrijvingselementen van het artikel.

Om het artikel te kopen, kiest u een maat en klikt u vervolgens op "Toevoegen aan winkelmandje". Er wordt een bericht weergegeven dat de toevoeging bevestigt. Met dit bericht kunt u ook uw winkelmandje zien.

Als u uw cursor plaatst en op het mandje bovenaan het scherm klikt, ziet u ook de details van uw mandje.

Stap 3: Bekijk en valideer uw bestelling

Om uw winkelmandje te bekijken, plaatst u uw cursor op het winkelmandje bovenaan de pagina en selecteert u vervolgens "bekijk winkelmandje". Als u direct naar de validatie wilt gaan, selecteert u "validatie van de bestelling".

Voordat u betaalt, kunt u de inhoud van uw winkelmandje wijzigen om:

● Verwijder of voeg een item toe.

● Wijzig het aantal items.

● Voeg eventuele kortingscodes toe.

Stap 4: Rond uw bestelling af

● Als u al een Mano-account heeft, voert u uw e-mailadres en wachtwoord in. Als u nog geen Mano-account heeft, vul dan de nodige velden in om er een aan te maken.

● Indien u levering via Bpost wenst, maak dan uw keuze (thuisbezorging, Bpost relaispunt)

● Accepteer de algemene voorwaarden en de privacyverklaring.

● Selecteer de betaalmethode die bij u past.

● Om uw aankoop af te ronden, klikt u op de knop "Nu kopen".

● U wordt naar de betalingspagina geleid. Zodra de betaling is gedaan, wordt u doorgestuurd naar onze site en ziet u de orderbevestiging. U ontvangt deze bevestiging ook per e-mail.

🚚 Levering

 Levering met Bpost

Voor verzendingen naar België zijn onze verzendpartners Bpost en GLS.

Bestellingen worden geleverd volgens de levertijden van onze partners. Je kunt je leveringsvoorkeuren rechtstreeks op de websites van de vervoerders kiezen.

Wij leveren onze bestellingen met onze verzendpartners Bpost of GLS.

Uw bestelling wordt binnen 24 uur (werkuren) na ontvangst van de betaling voor uw bestelling verzonden.

Houd dan rekening met 1-2 werkdagen voor de bezorging van uw bestelling.

Zodra je pakket ons distributiecentrum heeft verlaten, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail.

Je krijgt ook een bevestiging van onze verzendpartner dat het pakket is opgehaald.

U ontvangt een tweede e-mail van onze verzendpartner waarin staat dat het pakket is opgehaald met een link om uw levering te volgen.

Leveringen vinden plaats van maandag tot en met vrijdag.

Bestellingen worden geleverd volgens de levertijden van onze partners. Je kunt je leveringsvoorkeuren rechtstreeks op de websites van de vervoerders kiezen.

Bent u niet thuis op het moment van levering? Bpost bezorgt uw pakket volgens uw leveringsvoorkeuren: bij de buren, op een veilige plaats, in een afhaalpunt.

Als je je bezorgvoorkeuren niet hebt ingesteld, zal de postbode proberen je pakket bij je buren of een veilige plek af te leveren. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan wordt je pakket afgeleverd bij een afhaalpunt.

Leveringen naar een adres in België zijn gratis voor alle bestellingen vanaf 29.95 €. Bij een lagere bestelling is de bezorgprijs 7,30 €

De leveringstermijnen voor pakjes naar het buitenland variëren per land.De leveringstermijnen voor Standard-zendingen (bpack World) zijn een indicatie en variëren tussen 2 en 10 werkdagen. Deze termijnen houden geen rekening met de duur van het douaneproces in het land van bestemming.

🔒 Betaling

We bieden verschillende betaalmiddelen aan, allemaal veilig.

• Betaling met debetkaart: Bancontact of Maestro

U kunt ervoor kiezen om te betalen met uw Bancontact-kaart (een kaartlezer is vereist) of via de Bancontact-app.

• Betaling met creditcard: Visa of MasterCard

Als u deze betaalmethode gebruikt, moet u ook de kaartverificatiecode opgeven. Deze code verifieert dat uw kaart niet door onbevoegden wordt gebruikt. Als u ervoor kiest om met een creditcard te betalen, wordt het bedrag direct na uw betalingsbevestiging van uw kaart afgeschreven.

• Betaling via PayPal, Google pay en Apple Pay.

Ongeacht de gekozen betaalwijze kan je pakket pas geleverd worden na ontvangst van betaling.

Of je nu een bedrijf of particulier bent, er wordt altijd een factuur afgedrukt en in je pakket gestopt.


Als je een factuur met btw-nummer wilt, stuur dan een e-mail naar info@pronti.be.

Neem contact op

Heeft u meer vragen? Zend ons een bericht.

We beantwoorden de e-mails en verzoeken van Maandag tot donderdag: 9u tot 16u30
Vrijdag: 9u tot 15u
Zaterdag, zondag en feestdagen: gesloten

GRATIS LEVERING

Gratis levering vanaf 29.95€. Bestelling geleverd in 1 tot 2 werkdagen.