Hoe kunnen we u helpen ?
Heb je een specifieke vraag over je online bestelling? Vind je antwoord in onze veelgestelde vragen.
☎️ TELEFOON
+32 2 344 44 30📩 E-MAILADRES
Zend ons een bericht🚚 Levering
Levering met Bpost
Voor verzendingen naar België zijn onze verzendpartners Bpost en GLS.
Bestellingen worden geleverd volgens de levertijden van onze partners. Je kunt je leveringsvoorkeuren rechtstreeks op de websites van de vervoerders kiezen.
Wij leveren onze bestellingen met onze verzendpartners Bpost of GLS.
Uw bestelling wordt binnen 24 uur (werkuren) na ontvangst van de betaling voor uw bestelling verzonden.
Houd dan rekening met 1-2 werkdagen voor de bezorging van uw bestelling.
Zodra je pakket ons distributiecentrum heeft verlaten, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail.
Je krijgt ook een bevestiging van onze verzendpartner dat het pakket is opgehaald.
U ontvangt een tweede e-mail van onze verzendpartner waarin staat dat het pakket is opgehaald met een link om uw levering te volgen.
Leveringen vinden plaats van maandag tot en met vrijdag.
Bestellingen worden geleverd volgens de levertijden van onze partners. Je kunt je leveringsvoorkeuren rechtstreeks op de websites van de vervoerders kiezen.
Bent u niet thuis op het moment van levering? Bpost bezorgt uw pakket volgens uw leveringsvoorkeuren: bij de buren, op een veilige plaats, in een afhaalpunt.
Als je je bezorgvoorkeuren niet hebt ingesteld, zal de postbode proberen je pakket bij je buren of een veilige plek af te leveren. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan wordt je pakket afgeleverd bij een afhaalpunt.
Leveringen naar een adres in België zijn gratis voor alle bestellingen vanaf 29.95 €. Bij een lagere bestelling is de bezorgprijs 7,30 €
We leveren je bestelling via Bpost of GLS in alle landen van de Europese Unie binnen 3 tot 5 werkdagen.
De bezorging is gratis voor alle bestellingen van meer dan €75 in Frankrijk, Duitsland, Luxemburg en Nederland. Voor bezorging buiten bovengenoemde landen, of als de bedragen van €29,95 of €75 niet worden bereikt, variëren de bezorgkosten afhankelijk van het land van bezorging. Raadpleeg de prijzen die worden aangegeven bij de kassa wanneer je je aankoop afrondt.
⟲ PAKKET RETOURNEREN
Volg de instructies op het retourformulier dat we bij je pakket hebben gevoegd om een retourzending naar de online shop te doen. Je kunt je pakket vanuit België binnen 14 dagen terugsturen via de vervoerder van je keuze. Vul gewoon het retourformulier in en volg de retourinstructies. Zodra we het pakket in ons magazijn hebben ontvangen en de gebruikelijke controles zijn uitgevoerd (retourzendingen worden alleen geaccepteerd als het artikel niet vuil, beschadigd of gedragen is en als het in de originele verpakking zit; schoenen mogen alleen binnen en op een schone ondergrond zijn gepast), betalen we je terug met dezelfde betaalmethode die je voor je aankoop hebt gebruikt.
U kunt op het retourformulier aangeven of u uw geld terug wilt of een tegoedbon. Als je de bestelling gedeeltelijk met een tegoedbon hebt betaald, ontvang je bij een retour automatisch een tegoedbon van dezelfde waarde.
We betalen je terug binnen 48 werkuren na ontvangst van je pakket.
Het is momenteel niet mogelijk om online te ruilen.
Als je vragen hebt, neem dan contact met ons op via info@pronti.be zodat we je kunnen helpen.
Je krijgt je geld terug via dezelfde methode als waarmee je hebt betaald.
De terugbetaling vindt plaats binnen 48 werkuren na ontvangst van je retourzending, mits je hebt voldaan aan de retourvoorwaarden.
Als je een deel van de bestelling hebt betaald met een voucher of cadeaubon, ontvang je automatisch een voucher van dezelfde waarde bij een retourzending.
📦 Bestellen
Dat hoeft niet. Je kunt je bestelling eenvoudig online afronden als bezoeker of via je klantenaccount.
Als je wilt, kun je ook eenvoudig een klantenaccount aanmaken op het moment van je aankoop. Zo kun je profiteren van al onze voordelen. (bijvoorbeeld als eerste op de hoogte zijn van promoties of wedstrijden)
Als je al een verzendbevestiging hebt ontvangen is het helaas te laat om je bestelling te wijzigen.
Stuur je pakket terug zodra je het hebt ontvangen en plaats een nieuwe bestelling.
Aarzel niet om contact op te nemen met ons ondersteuningsteam via chat, contactformulier of e-mail info@pronti.be
Stap 1: Zoek naar items
Klik in de navigatiebalk op de categorie van uw keuze: dames, heren, meisjes, jongens
U kunt ook de filters aan de linkerkant gebruiken om uw selectie te verfijnen op basis van verschillende elementen zoals: stijl, merk, maat, kleur en prijs.
Stap 2: Selecteer items
Door op een artikel te klikken, ziet u het artikelblad met de foto's van het product en de beschrijvingselementen van het artikel.
Om het artikel te kopen, kiest u een maat en klikt u vervolgens op "Toevoegen aan winkelmandje". Er wordt een bericht weergegeven dat de toevoeging bevestigt. Met dit bericht kunt u ook uw winkelmandje zien.
Als u uw cursor plaatst en op het mandje bovenaan het scherm klikt, ziet u ook de details van uw mandje.
Stap 3: Bekijk en valideer uw bestelling
Om uw winkelmandje te bekijken, plaatst u uw cursor op het winkelmandje bovenaan de pagina en selecteert u vervolgens "bekijk winkelmandje". Als u direct naar de validatie wilt gaan, selecteert u "validatie van de bestelling".
Voordat u betaalt, kunt u de inhoud van uw winkelmandje wijzigen om:
● Verwijder of voeg een item toe.
● Wijzig het aantal items.
● Voeg eventuele kortingscodes toe.
Stap 4: Rond uw bestelling af
● Als u al een Mano-account heeft, voert u uw e-mailadres en wachtwoord in. Als u nog geen Mano-account heeft, vul dan de nodige velden in om er een aan te maken.
● Indien u levering via Bpost wenst, maak dan uw keuze (thuisbezorging, Bpost relaispunt)
● Accepteer de algemene voorwaarden en de privacyverklaring.
● Selecteer de betaalmethode die bij u past.
● Om uw aankoop af te ronden, klikt u op de knop "Nu kopen".
● U wordt naar de betalingspagina geleid. Zodra de betaling is gedaan, wordt u doorgestuurd naar onze site en ziet u de orderbevestiging. U ontvangt deze bevestiging ook per e-mail.
🔒 Betaling
We bieden verschillende betaalmiddelen aan, allemaal veilig.
• Betaling met debetkaart: Bancontact of Maestro
U kunt ervoor kiezen om te betalen met uw Bancontact-kaart (een kaartlezer is vereist) of via de Bancontact-app.
• Betaling met creditcard: Visa of MasterCard
Als u deze betaalmethode gebruikt, moet u ook de kaartverificatiecode opgeven. Deze code verifieert dat uw kaart niet door onbevoegden wordt gebruikt. Als u ervoor kiest om met een creditcard te betalen, wordt het bedrag direct na uw betalingsbevestiging van uw kaart afgeschreven.
• Betaling via PayPal, Google pay en Apple Pay.
Ongeacht de gekozen betaalwijze kan je pakket pas geleverd worden na ontvangst van betaling.
Of je nu een bedrijf of particulier bent, er wordt altijd een factuur afgedrukt en in je pakket gestopt.
Als je een factuur met btw-nummer wilt, stuur dan een e-mail naar info@pronti.be.
Neem contact op
Heeft u meer vragen? Zend ons een bericht.