⟲ PAKKET RETOURNEREN
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
U kunt uw pakket vanuit België of elk ander land in de Europese Unie terugsturen. Het enige wat u hoeft te doen, is het artikel binnen 14 kalenderdagen, op uw eigen kosten, terugsturen via een vervoerder van uw keuze.
In dit geval moet het artikel in de originele schoenendoos, met het ingevulde retourformulier, in de originele verzenddoos worden teruggestuurd naar het retouradres dat op het retourformulier staat.
Zodra we het pakket in ons warenhuis hebben ontvangen (en de nodige controles hebben uitgevoerd - retourzendingen worden alleen geaccepteerd als het artikel niet vuil, beschadigd of gedragen is en als het in de originele verpakking zit), betalen we u terug op dezelfde betaalmiddel die u heeft gebruikt voor uw aankoop.
Artikelen die tijdens promoties of uitverkoop op de website zijn gekocht, kunnen ook worden geretourneerd en terugbetaald.
Hoe word ik vergoed?
U kunt op het retourformulier aangeven of u uw geld terug wilt of een tegoedbon. Als je de bestelling gedeeltelijk met een tegoedbon hebt betaald, ontvang je bij een retour automatisch een tegoedbon van dezelfde waarde.
Kan ik mijn aankoop ruilen?
Het is momenteel niet mogelijk om online te ruilen. Stuur uw pakket terug en plaats een nieuwe bestelling.
Kan ik al mijn bestellingen terugsturen naar de winkel?
Retourneren in de winkel is alleen mogelijk voor bestellingen die in de winkel worden afgeleverd. Alle online bestellingen met thuisbezorging worden binnen 15 kalenderdagen op kosten van de klant geretourneerd via een vervoerder naar keuze. In dit geval moet het artikel worden geretourneerd in de originele schoenendoos, met het retourformulier, in de verzenddoos.